piątek, 18 października 2013

Coś o mnie? ... O tak!




Wiem, wiem, rychło w czas, ale wolałem pierw podzielić się z Wami tymi pięknymi dziełami człowieka poniżej :).
No to jak mówią: Lecim na Szczecin! Nazywam się o ile mi wiadomo od urodzenia Kuba (Jakub niech będzie) Bieniek. Mieszkam w Kielcach. Mam lat 16, także od urodzenia. Moje wnętrze, mój mózg jest stworzony do tworzenia. Wiem, zdanie beznadziejne, ale to nie lekcja polskiego :). Uwielbiam fotografować, projektować, rysować mniej, ale też. Dzięki mojemu bardzo kreatywnemu nauczycielowi od zajęć artystycznych mogę rozwijać swój talent. (w tym miejscu pozdrawiam Panią, Pani Aniu :)).
Jak od razu zauważyliście kręcą, jarają mnie (chyba tak teraz mówi młodzież) autobusy. Nie chodzi o to, że autobus, bo autobus, tylko, że autobus, bo pojazd. Coś co jeździ, a nie czołga się. Już nie będę komentował jazdy kierowców w Kielcach, bo tu nie o tym. Bądźmy pozytywnego zdania :). Tak, tak pewnie uznacie mnie krytycznie, ale nie lubię Berietów, Ikarusów i nie chciałbym doznać zaszczytu zasiadając, za którymś z nich.
Jedynie, ze starszych modeli uwielbiam MANy. Tak, te huczące, rozklekotane MANy. Mają w sobie to coś, jak Prince Polo w reklamie. Przejdźmy do nowoczesności. Ulubiona marka- Solaris; model- Urbino 18; boczny- 253; czy lubię schabowe- tak.
Może się już domyśleliście, może poszperaliście, a może dopiero weszliście i czytacie moją autobiografię z wysoką samooceną- prowadzę przeciętny kanał na YT TheJakubek98 (już niedługo Kuba Bieniek); stronę na fejsie- KM Kielce (Komunikacja Miejska w Kielcach), wraz z kolegą, itd.
Na tym blogu, chcę dzielić się własnymi zdjęciami i nie tylko, nowinkami i kawałami, czy śmiesznymi sytuacjami.
Pozdrawiam wszystkich z tego miejsca (wraz z moją panią od plastyki) i wszystkimi tu zgromadzonymi :)!
MIŁEGO PRZEGLĄDANIA BLOGA !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz